Informace k využití změny poskytovatele podle § 34a zákona 127/2005 Sb.
Informace pro zákazníky
Zákazník, který chce přejít k poskytovateli BezvaNET (přejímající) s využitím ustanovení §
34a zákona 127/2005 Sb.:
1. Objedná žádané služby u BezvaNET
2. Uvede informace, které se týkají smlouvy u opouštěného poskytovatele, v rozsahu
nejméně:
a) Své identifikační údaje
b) identifikační údaje opouštěného poskytovatele služby přístupu k internetu
c) identifikaci služeb, které mají být předmětem změny poskytovatele služby
přístupu k internetu
d) den, ve kterém má změna poskytovatele služby přístupu k internetu
proběhnout
e) ověřovací kód pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu vydané
opouštěným poskytovatelem služby přístupu k internetu
3. Podepíše smlouvu s BezvaNET o poskytování veřejně dostupných služeb
elektronických komunikací.
4. V případě, že bude potřeba poskytnout další informace, zejména v případě, že
zákazník u opouštěného poskytovatele využívá služby v rámci balíčku, poskytne
zákazník nezbytnou součinnost.
BezvaNET jako přejímající poskytovatel komunikuje s opouštěným poskytovatelem podle
ustanovení § 34a zákona 127/2005 Sb. a příslušné vyhlášky Českého telekomunikačního
úřadu.
Paušální náhrady pro zákazníka při porušení povinností na straně
opouštěného/přejímajícího poskytovatele
• Zákazník má právo na náhradu při porušení povinností na straně
opouštěného/přejímajícího poskytovatele v případě nedodržení sjednaných, nebo
zákonem daných termínů.
• Náhrady zákazník uplatňuje u poskytovatele, který povinnosti nedodržel.
• Výše paušálních náhrad jsou stanoveny vyhláškou Ministerstva spravedlnosti takto:
o 200 Kč za každý započatý den prodlení, od šestého dne prodlení 400 Kč
o o paušální náhradu musí zákazník požádat
o podmínkou pro uplatnění náhrady je součinnost zákazníka
Informace pro přejímající poskytovatele
BezvaNET jako opouštěný poskytovatel určuje způsob komunikace pro přejímající
poskytovatele formou e-mailových objednávek, poslaných na adresu info@bezvanet.cz.